Kitap

My Mad Fat Diary | Kitap Yorumu

wp-image-627255448jpg.jpg

Herkese merhaba~ Bugün size başlıktan da görmüş olduğunuz üzere My Mad Fat Diary’nin yorumunu yapacağım. 🙂

Öncelikle kitabın konusundan bahsedeyim. Kitap 17 yaşında, şişman, erkek düşkünü ve bakire bir kızın 1980’li yıllarda yazdığı bir günlük. Kitaptaki kızımız Rae sürekli erkek arkadaşı olmasını ve bakireliğini bozmak istiyor. Aynı zamanda ne kadar şişman olduğunun da farkında fakat yemekten başka yaptığı bir şey de yok. Babasından ayrı annesiyle yaşıyor ama annesini de pek sevdiği söylenemez. Ayrıca en yakın arkadaşı Bethany’yi acayip kıskanıyor ve erkek arkadaşlar edinmek için resmen onu kullanıyor. Ona her sıcak davranan erkeğe aşık olması da cabası. Her neyse. Hikaye daha doğrusu günlük bu şekilde ilerliyor. Açıkçası ben günlük tarzı şeyleri severim. Bu kitapta da Rae’nin çoğu yaptığı şey bana ters olsa da sevmesem de o kadar da hayal kırıklığına uğramadım. Kitabı beğenmezseniz -ki bu çok yüksek bir ihtimal- playlistini seveceğinizi umuyorum. Kitabın dizi versiyonu da var ve bu daha çok beğenilmiş.Ben izlemedim ama izlemeyi planlıyorum. Bu arada kitaba benim puanım 2,5/5.

Bi’ yazının sonuna daha geldik arkadaşlar. Umarım beğenmişsinizdir. Sonraki yazıda görüşmek üzere ve diğer yazılarıma da bakmayı unutmayın~ 😀

Yorum bırakın