Kitap

Yağmur Sonrası | Kitap Yorumu

Herkese merhaba~ Bugün ilk kitap yorumum ile karşınızdayım. Yağmur Sonrası benim okuduğum ilk Sarah Jio kitabı. Sarah Jio’nun kalemine güvenenleri, yazdığı kitapların akıcılığından bahsedenleri çok görüyordum. Bende bu kitabı okuduktan sonra onların haklı olduğuna karar verdim. Okuyunca ‘Ben ne zaman bu kadar okumuşum?’ ‘Bu kitap ne ara bitti?’ oluyorsunuz. En azından ben öyle oldum.

Kitabın içeriğine geçecek olursak kitap 2. Dünya Savaşı’nda geçen bir aşk hikayesini anlatıyor. Aslında günümüze yakın zamanlarda başlıyor yada günümüzde hatırlamıyorum ( 🙂 ) sonrasında 2. Dünya Savaşı’nın olduğu yıllara gidiyor. Kitapta Anne ve bir askerin aşk hikayesini ayrıca  Anne ve Kitty’nin dostluğunu okuyoruz. Kitapta bazı hoşlanmadığım olaylar vardı ama bu kitabı çok beğenmeme engel değil. Özellikle kitabın sonunu çok çok çok beğendim. Kitabı şiddetle okumanızı öneririm. Kitaba puanım 5/5. Umarım kitap hakkında biraz bilgi edinmişsinizdir.:D

 

(Ayrıca uzun süredir bir şey paylaşmadım çünkü 15 Temmuz’da ülkemizde olanları hepiniz biliyorsunuzdur. Çok üzücü olaylar oldu. Şehitlerime rahmet diliyorum ve inşallah yaralılar bir an önce iyileşir. Onlara topluca dua edelim. Ayrıca ailelerine de başsağlığı diliyorum 😦 )

Bir Cevap Yazın

