Genel · Her şeyden bir şey

1 Hafta Boyunca …

 Uzuun bir aradan sonra merhaba arkadaşlar~ Şimdi sizinle kendime hazırladığım bir listeyi paylaşacağım. Bu liste 1 hafta boyunca her gün yapacağım ya da yapmayacağım şeylerden oluşuyor. Direkt listeye geçelim 🙂

  1. Bir hafta boyunca her gün spor yapacağım.
  2. Bir hafta boyunca her gün kitap okuyacağım.
  3. Bir hafta boyunca her gün dizi izleyeceğim.
  4. Bir hafta boyunca her gün film izleyeceğim.
  5. Bir hafta boyunca her gün en az 3 saat ders çalışacağım.
  6. Bir hafta boyunca televizyon izlemeyeceğim. (Zaten izlemiyorum ama olsun :D)
  7. Bir hafta boyunca her gün 23’te uyuyup 7’de kalkacağım.
  8. Bir hafta boyunca her gün blogda yazı yazacağım. 😀
  9. Bir hafta boyunca her gün en az 1 saat dil çalışacağım. (ingilizce-korece-almanca)
  10. Bir hafta boyunca her gün aynı açıyla fotoğrafımı çekeceğim.
  11. Bir hafta boyunca her gün sağlıklı besleneceğim.
  12. Bir hafta boyunca her gün banyo yapacağım. ( ne alaka şimdi bu? lgjşf)
  13. Bir hafta boyunca her gün en az 100 soru çözeceğim. ( ? )
  14. Bir hafta boyunca her gün farklı bir dans öğreneceğim. 
  15. Bir hafta boyunca her gün temizlik yapacağım. (normalde annem yapıyor da)
  16. Bir hafta boyunca hiçbir gün sabahları uyumayacağım.
  17. Bir hafta boyunca hiçbir gün kahve içmeyeceğim. (gözüm yaşlı)
  18. Bir hafta boyunca hiçbir gün dizi/film izlemeyeceğim.
  19. Bir hafta boyunca her gün günlük yazacağım.
  20. Bir hafta boyunca her gün hiç yapmadığım bir şey yapacağım.
  21. Bir hafta boyunca her gün Instagram’da fotoğraf paylaşacağım.
  22. Bir hafta boyunca her gün o günki ruh halimi çizeceğim.

  Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. İlerleyen günlerde yenilerini ekleyeceğim ve yaptıklarımın üstünü çizeceğim. Bunlar 1 yıl için geçerli. Yani 3 Temmuz 2018’de süreleri doluyor. Bakalım seneye kaçını yapmış olacağım 😀 Siz de yaparsanız yazmayı unutmayın 😀 Bir de belki seneye bunun 1 aylık versiyonunu yaparız 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s