Genel

Hoş geldin 2017!

tumblr_nbx6aseyuB1r6h9kbo1_1280.jpg 2016’nın son yazısı diyelim! Uzun bir zamandır yeni yazı gelmiyordu. Okuluma ve yurduma alışma sürecim, dersler, sınavlar derken uzun zamandır yazı yazmamışım.

Peki bu 2016 nasıl geçti? Bize bir şeyler kattı mı? Mutluluğun yoğun olduğu bir yıl mıydı yoksa üzüntünün mü? Hayallerinize bir adım daha yaklaştınız mı yoksa uzaklaştınız mı?

Benim 2016’ım mutluluğun da üzüntünün de bol olduğu bir yıldı. Yeni tecrübeler edindiğim, kendi ayaklarımın üstünde biraz da olsa durduğum bir yıldı. Bu yıl hayatımı biraz düzene koyduğum bir yıldı. Örneğin; artık düzenli günlük yazıyorum, düzenli ajanda tutuyorum, düzenli kitap okuyorum, günü gününe ders çalışmayı da sanırım biraz öğrendim. Bunlar benim için çok önemli gelişmeler.

Peki 2017’den beklentilerim neler? Benim 2017’de yapmak istediğim şeyler sırasıyla:

  • Dengeli ve düzenli beslenme
  • Kilo verme
  • Yeni yerler keşfetme
  • Yeni bir dil öğrenmek
  • 35 kitap bitirme
  • Hayvanlara olabildiğince yardım etme
  • Temiz ve düzenli bir insan olma
  • Günü gününe ders çalışma

ve en önemlisi

Peki sizin 2017’den beklentileriniz yada yapmak istediğiniz şeyler neler? Unutmayın başlamak için yeni bir yıl, yeni bir ay ya da pazartesi olmasına gerek yok. Şimdi başlayın! 

 

Bir Cevap Yazın

