Genel

Ben Kimim?

Herkese merhaba~ Arkadaşlar ben post yayınlıyorum gidiyorum ama ben kimim değil mi yani? Sonuçta kendimi size tanıtmadım. İlk olarak benim ismim Büşra. Şimdi diyeceksiniz ki o zaman Asel Kim kimdir? Asel benim takma isim gibi olarak daha doğrusu sosyal ortamlarda  kullandığım ismim ve Kim de benim yine sosyal ortamlarda kullandığım soyadım. Neden böyle bir şey yapıyorum diye sorarsanız hem bu kimliği seviyorum hem de daha güvenliymiş gibi geliyor. Umarım anlayışla karşılarsınız.

İkinci olarak Trabzon’da doğdum ve Trabzon’da yaşıyorum. Ailemde Trabzonlu. 2 abim var.

Hayvanları, kitapları, yazmayı, doğayı, bulutları ve kahveyi çok çok çok seviyorum. Ayrıca müzik dinlemeyi de çok seviyorum. Geceleri müzik dinleyerek uyuyorum çünkü başka uyuyamıyorum. Fazla dizi izlemiyorum ama Kore dizilerini çok izliyorum.

3 tane kedim var. 1 dişi 2 erkek. Erkekler 3,5 aylık, dişi 1 yaşında. Dişinin ismi Mimi, erkeklerin ki Momo ve Mono. Ayrıca hepsi kardeş. Dişi kenim de hamile ❤ ❤ ❤

Umarım benim hakkımda bir fikir edinmişsinizdir. Biliyorum bu yazıyı ilk yazmam gerekiyordu ama 3. yazı oldu. Söyleyecek bir şeyim yok. 🙂 Yeni yazılarda görüşmek üzere~ 😀

 

 

Bir Cevap Yazın

